What Can We Learn from Rethinking "Multiculturalism" in Social Work Education?

Abstract:

מטרה: לבחון את השיח הרב-תרבותי בלימודי תחום העבודה הסוציאלית. נבדקים: 33 מרצים ומחנכים לעבודה סוציאלית. שיטה וכלי מחקר: הנבדקים השתתפו בראיונות לאיתור יחסם כלפי שילוב החינוך הרב-תרבותי בלימודי העבודה הסוציאלית. מן הממצאים: הנבדקים ראו בחינוך הרב-תרבותי כמורכב משלושה גורמים עיקריים: הגורם התיאורי; הגורם הפרקטי; והגורם החברתי-פוליטי. הממצאים מצביעים על הדרכים המעשיות ללימודי רב-תרבותיות כחלק מלימודי העבודה הסוציאלית.