Facing Reality: Context-Oriented Reflection in Social Work Education.

Citation:

Yochay Nadan and Segev, Einav . 2016. “Facing Reality: Context-Oriented Reflection In Social Work Education.”. The British Journal Of Social Work.

Abstract:

מן התוכן: דיון בלימודי העבודה הסוציאלית ובדרכים בהן יש ללמד את התכנים האקדמיים של מסלול ההכשרה לעבודה סוציאלית, על רקע ההשלכות החברתיות, התרבותיות והפוליטיות של הסכסוך האזורי האלים. המאמר סוקר ספרות מקצועית המתארת כיצד אירועים מהמציאות המיידית ממונפים להוראת העבודה הסוציאלית, ובוחן את המאפיינים הייחודיים של הכשרת עובדים סוציאליים באזורי סכסוך. בנוסף, נדון ומנותח חקר מקרה בו נפגשה קבוצה של סטודנטיות לעבודה סוציאלית, למטרות רפלקציה על רקע הטרור הרקטי הגואה מצד החמאס בעזה בשנת 2012. המאמר מדגיש את חשיבות ההתייחסות להקשרי המציאות בעת הכשרתם של עובדים סוציאליים, במטרה לערבם בחוללותו של שינוי חברתי.